Bu Blogda Ara

2 Mayıs 2013 Perşembe

KELEBEKLİ TEPSİ

Beyaz kelebekli tepsimi düğünü yakın olan arkadaşım  için yaptım.

Dekupaj tekniği ile yapılmış bir tepsidir.Ahşapla ilgilenenler bilirler...yani istenilen ölçülerde yapıştıracağınız desen bulup renkli çıktı alıyorsunuz .Daha sonra dekupaj yapıştırıcısını desenin tersinden sürüp (yerini önceden ayarlarsanız iyi olur)yapıştıyorsunuz temiz bir peçete rulosu elde edip yavaşca hava kabarcığı kalmamasına dikkat ederek yapıştırın.Ve kurumaya bırakın.Kuruduktan sonra bir kez desenin üzerinden dekupaj tutkalını sürün.Tamamen kuruduğuna emin olunca istediğiniz süslemeleri yapın ben burada boyutlu boya ile bazı yerlerin üzerinden geçtim.Desenin kenarlarından yapışkanlı süsü kenarlarını yapıştırıp tepsinin tutma yerlerine parmak yaldızın* gri olanı ile süsleme yaptım en son kurdela ile değişiklik yaptım .Gayet sade bir tepsi oldu.Ne dersiniz youmlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok: